як правильно прикурити автомобіль

«Прикурюємо» правильно автомобіль

Процес "прикурювання" особливо актуальний узимку. Проста процедура має чимало тонкощів, про які ми вам зараз розповімо.

У яких випадках прикурюють авто?

Прикурювання застосовують тільки для справних автомобілів, у яких акумулятор, двигун і внутрішня електропроводка не мають дефектів, але машина не заводиться через акумулятор, що сів. Ситуації може передувати тривалий простий машини, нераціональне витрачання заряду акумуляторної батареї (наприклад, водій забув вимкнути фари).

Водія повинен насторожити різкий запах палива під капотом, пил та бруд на електропроводці, порушення цілісності проводів. Таку машину прикурювати не можна! Існує ризик, що машина не тільки не заведеться, а й посадить акумулятор автодонора.

Берисливо прикурювати авто, в якому функціонують фари, автомагнітола та інші електроприлади. Акумулятор робочий, заряджений, машина не заводиться через інші проблеми.

Для прикурювання застосовують автодонор з аналогічним об'ємом двигуна. Від об'єму двигуна залежить сила пускового струму. Акумуляторна батарея малолітражки розрядиться, але не зарядить АКБ джипа чи вантажівки.

Не можна прикурювати через відмінність акумуляторів бензинове авто від дизельного або навпаки. Бензинове авто має АКБ із меншою силою струму в порівнянні з дизельним.

Сумнівною буде користь прикурювання при температурі нижче -20°.

Методика прикурювання

Щоб прикурити авто із сівшим акумулятором від машини-донора з аналогічним двигуном, потрібно мати дроти прикурювача та спеціальні ізолюючі рукавички для безпеки.

Прищіпки на проводах (так звані крокодили) повинні бути обов'язково припаяними.

До плюсу підключають червоний провід, чорний або безбарвний призначений для контакту з мінусом.

Автомобілі встановлюють поруч, але контактувати між собою вони не повинні.

Все електричне обладнання на період прикурювання відключається.

Червоним проводом з'єднуємо клеми з плюсами обох акумуляторів.

Чорний дріт застосовується для того, щоб мінус зарядженого акумулятора до будь-якої великої незабарвленої деталі кузова або двигуна іншого автомобіля. Це дозволить прибрати подалі джерело іскор, які можуть займати водень, що виділяється акумулятором під час заряджання. Якщо акумулятор несправний, в процесі зарядки це стане помітно і відключити контакти, якщо мінус кинутий на корпус, набагато простіше.

Порядок підключення - спочатку з'єднуємо "+", потім підключаємо "-" до корпусу.

Кабелі контактів не повинні торкатися рухомих деталей двигуна.

Робимо спробу завести авто. Якщо машина не заводиться, акумулятор сів і тривала донорська зарядка може розрядити АКБ донора, але не зможе зарядити акумулятор, що потребує прикурювання.

У такому разі заводимо авто донора і заряджаємо акумулятор від заведеного автомобіля 10-15 хвилин. Через цей часовий проміжок глушимо машину-донора і вмикаємо стартер авто, акумулятор якого ми заряджали.

Якщо включити стартер у машини в той час, як у донора працює мотор, ваш добродій може залишитися без генератора або ж - при оптимальному розвитку подій - без запобіжників. При включенні стартера напруга у спільній мережі падає, генератор прагне відшкодувати ці втрати - і, як правило, не витримує необхідного зусилля.

Якщо авто, що прикурюється, завелося, роз'єднуємо акумулятори. Спочатку прибираємо дроти з "-", потім - з "+".

Машина відмовилася заводитися? Спробуйте ще не один раз.

Методик прикурювання існує безліч.

Деякі водії застосовують методику перекидання контактів акумуляторів при включеному двигуні.

Раніше застосовували, наприклад, у процедурі лампочку, завдяки якій збільшувався опір у створеній мережі.

Зараз, в епоху інжекторних автомобілів будь-яка самодіяльність може дорого обійтися, дешевше викликати технічну допомогу, ніж лагодити електроніку, що вийшла з ладу.

Три головні правила прикурювання:

  • Несправний автомобіль не прикурюють.
  • Двигуни авто і донора, що прикурюються, заводять тільки по черзі.
  • Бережіть електроніку авто і не займайтеся самодіяльністю.